Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Uit het GUIDO-archief: de studententijd van Evelien Bosmans

"Toen ik 17 jaar was, heb ik de toelatingsproef gedaan voor Studio Herman Teirlinck in Antwerpen, [...]

31/01/2025

Helft studentenresto's gaat voor meer plantaardig

De helft van de Vlaamse hogescholen en universiteiten voert actief promotie voor plantaardige maaltijden [...]

29/01/2025

5 Brugse bruggen

1) Bargebrug Gebogen lijnen die helrood oplichten in het groen, dat is hoe deze voetgangersbrug [...]

27/01/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84