Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein [...]

29/03/2023

Jongeren stuwen bezoekerscijfers Gentse musea omhoog

De Gentse musea halen opnieuw de bezoekerscijfers van voor de coronacrisis. In totaal kregen ze vorig [...]

24/03/2023

Studenten houden van traditionele Vlaamse kost

Studenten die gaan eten bij Lunch Garden, kunnen op vertoon van hun studentenkaart een voordelig studentenmenu [...]

23/03/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84