Image
22/01/2024

Serie wtFOCK kaart relevante jongerenthema’s aan

Al seizoenenlang maakt wtFOCK taboes bespreekbaar en komen er heel wat thema’s aan bod die leven bij de jongeren. Dat blijkt meer dan ooit nodig.


De cijfers uit verschillende recente onderzoeken liegen er niet om: jongeren hebben het niet altijd makkelijk om hun plekje te vinden in de huidige maatschappij en hun omgeving. Sinds 2019 werken de makers van wtFOCK daarom samen met WAT WAT, een jongerenplatform van meer dan 80 organisaties. WAT WAT wordt gecoördineerd door De Ambrassade in opdracht van de Vlaamse Overheid.

Foto: SBS Belgium


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Heb ik de foute studierichting gekozen?

Het eerste semester van het academiejaar loopt op z’n einde en jij twijfelt nog steeds of je de [...]

06/12/2021

GUIDO's studentenpanel test de OPPO Reno6

GUIDO zocht en vond drie studenten met oog voor snufjes en technisch detail en gaf hen de kans de Reno6 [...]

06/12/2021

25 verschillende bieren proeven in 24 dagen?

HOPT, marktleider in de thuisbezorging van bier, brengt een originele adventskalender op de markt met [...]

05/12/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84