Image
15/12/2004

Fraaie blikjes

Wie dit najaar een blikje frisdrank opentrekt, zal er hipper uitzien dan ooit tevoren. Zowel Coke light als Lipton Ice Tea Green hebben dit najaar ontwerpers aan het werk gezet om hun blikjes op te fleuren.
 Bij de Green Tea is dat ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de Brusselse AB. Miss Gazzoline, art director van het jongerenagentschap Edge Communication, ontwierp vier exclusieve blikjes 'AB 25'. Bovendien zijn op hun site gratis duotickets voor AB-concerten te winnen.

Coke light koos voor Seduction en liet 7 Belgische topfotografen los op haar blikjes. Lieve Blancquaert, Diego Franssens, Guy Kokken, Marie-Jo Lafontaine, Marco Mertens, Etienne Tordoir en Stephan Vanfleteren geven hun kijk op verleiding. Hun foto's worden over de blikjes 'gesleeved', een primeur voor ons land. En ook hier een wedstrijd, waarbij je zelf een verleidelijke foto kan insturen.

Info:    www.greentea.be

          www.seduction.be/lu

 (HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Engelstalige bachelors stijgen fors op VUB

Bij de sterkst stijgende bacheloropleidingen aan de VUB vallen vooral Engelstalige opleidingen als Business [...]

26/02/2024

Twintigjarige studente lanceert allereerste raket-studentenvereniging in België

Zoë Lorrez, een studente informatica aan de UGent, heeft voor een nieuwe mijlpaal binnen de Belgische [...]

25/02/2024

Datingapps steeds minder populair bij jongeren

Jongeren doen steeds minder vaak een beroep op datingapps. Dat blijkt uit reviews van de beoordelingswebsite [...]

24/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84