Image
16/04/2005

Back to the roots

Ons bestaan heeft een nieuwe wending gevonden. We hebben het weer gehad met de tierlantijntjes van het leven. We drinken een gewone pint, wonen lang bij mama en papa, willen opnieuw trouwen en zijn op zoek naar de natuur van de dingen. Zo ook in onze kleren.
 De lente en zomermode is geïnspireerd op deze denkwijze. Vederlichte stofjes in allerlei natuurlijke kleuren en een gedurfde cowboy-look zijn helemaal in. De uitdaging is deze te combineren om een stoere en toch romantische uitstraling te bekomen…

Be a Rebel

Eigenzinnigheid dragen we hoog in het vaandel, en daarom niets dan respect voor de rebelse bende van ‘Spillie’. We gingen een kijkje nemen naar de nieuwe Rebel zomercollectie en waren meer dan aangenaam verrast. De snit is sec gehouden, met meer oog voor kwaliteit en het zijn de prints die je rebelgehalte tot uiting brengen. Deze gaan van een simpel logo tot “Fuck me I’ m Fresh” of “Proud to be a virgin”.

Wat ben je met rebelse kleren als je de hele dag moet rondlopen in een Ikea-interieur? Geen bal dus, en daarom is nu de Rebelarth interieurcollectie tot stand gekomen. Thierry Wille en Wesley Taller ontwierpen funky stoeltjes en verlichting en salontafels. Wij willen met veel graagte een keertje het houten zitje in de vorm van een vrouw in doggy-style uitproberen… Ideaal voor arty-farty mannen met een rijke verbeelding.

 

www.esprit.com

www.hm.com

www.misssixty.it

www.energie.it

www.rebel.be

www.rebelarth.be

(GvdB)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Docenten op non-actief na discriminerende uitspraken

De Erasmushogeschool van Brussel heeft drie docenten op non-actief gezet, nadat ze denigrerende en discriminerende [...]

09/06/2020

Dear Class of 2020: celebrities speechen op online proclamatie

  Voor studenten die dit jaar afstuderen is de coronacrisis, hoe kan het ook anders, een grote [...]

09/06/2020

Tomorrowland kiest voor digitaal festival

  Om de zomer zonder festivals op te vullen, bouwde Tomorrowland aan een digitale variant, die [...]

05/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84