Image
12/05/2005

Op-en-top vrouwelijke nieuwtjes

Het weertje wordt langzaamaan warmer en we genieten er met volle teugen van. Maar… bacteriën genieten jammer genoeg graag mee van deze warmte en vermenigvuldigen zich bij hogere temperaturen razendsnel. Om toch een proper en fris gevoel te houden zijn er gelukkig enkele op-en-top-vrouwelijke-nieuwtjes op de markt…


Wilkinson Intuition Melon Fresh

Wilkinson Sword komt speciaal voor deze zomer met een nieuwe variant Intuition op de markt: Wilkinson Intuition Melon Fresh. Dit unieke all-in-one ontharingssysteem voor vrouwen combineert drie uiterst doeltreffende mesjes en een zachte crèmezeep met een heerlijk frisse zoete meloengeur. De drie mesjes en de crèmezeep zitten in een flexibele scheerkop waardoor ze de vrouwelijke lichaamsvormen optimaal kunnen volgen. Wanneer de crème-zeep in aanraking komt met water ontstaat een zacht schuim. De verzorgende en hydraterende bestanddelen in de zeep (zoals Aloë Vera en cacaoboter) bieden een optimale huidverzorging tijdens het ontharen. Na gebruik voelt de huid zijdezacht aan en ademt zij de geur van de zomer. Laat die zomer maar komen, wij zijn er volledig klaar voor.

De limoengroene Wilkinson Intuition Melon Fresh (+ douchehouder en beschermkapje) is verkrijgbaar voor   € 6,49.

 

Lactacyd Femina Mousse

In België gebruikt nog maar 33% van de vrouwen een speciaal product voor de intieme hygiëne, tegenover bijvoorbeeld 90% van de Italiaanse vrouwen. Nochtans is een aangepaste verzorging van de vagina heel belangrijk.Voor de vrouwen die nog geen speciale producten gebruiken is er nu Lactacyd Femina Mousse die de intieme hygiëne zeer toegankelijk maakt. Een zachte, frisse mousse voor de dagelijkse verzorging, in een handige pompverpakking. De mousse is mild, zeepvrij, bevat lichaamseigen melkzuur en helpt het natuurlijk evenwicht van je vagina in balans houden. Door de zachte moussestructuur is het product prettig in gebruik.Voor een dagelijks fris en verzorgd gevoel.

Lactacyd Femina Mousse is verkrijgbaar in de apotheek voor € 5,79 voor 150ml.

 

(AV)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Videocampagne wil jongeren inspireren tijdens corona

De Universiteit Gent en jongereninfoplatform WAT WAT hebben een videocampagne op poten gezet waarmee [...]

26/02/2021

Graspop gaat voor tweede jaar op rij niet door

Metelheads moeten nog op hun honger blijven zitten: de 25ste editie van Graspop Metal Meeting wordt [...]

26/02/2021

Festival Best Kept Secret gaat ook dit jaar niet door

Het Nederlandse festival Best Kept Secret – waar ook veel Belgen naar uitkijken - zal wegens corona [...]

25/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84