Image
01/12/2006

iPod: om te zunen

Microsofts plannen voor de doorbraak van de alleenheerschappij van Apple in mp3-land krijgen langzaamaan vorm. In november wordt de Zune gelanceerd in de Verenigde Staten, in Europa blijft het wachten tot 2007.
 Maar Apple blijft allerminst bij de pods zitten en lanceert nog maar eens een vernieuwd iPod-aanbod. De standaard-iPod krijgt een display dat 60 procent helderder is, vooral belangrijk voor het bekijken van foto’s en films. Bovendien komt er een supersize-versie met een opslag van maar liefst 80 GB of 20.000 songs. De tweede generatie van de iPod nano krijgt een broertje in aluminiumbehuizing en is verkrijgbaar in versies van 2, 4 en 8 GB. De meest ingrijpende verandering komt er voor de iPod shuffle. Het langwerpige ontwerp wordt ingeruild voor een compacte mp3-speler, niet veel groter dan een postzegel. Gelukkig zit er een clip op de shuffle, zodat je de minispeler niet te gauw verliest. Maar wees gewaarschuwd, want volgens trendwatchers is de iPod op zijn retour en binnenkort enkel nog populair bij Leen Demaré en haar fanclub.

Meer info: www.apple.be

Richtprijs:

iPod: 289 tot 399 euro

iPod nano: 159 tot 259 euro

iPod shuffle: 89 euro

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

Belgische jongeren koken pas gezond als het eenvoudig is

Uit een onderzoek van Hello Fresh blijkt dat afvallen voor meer dan 40% van de jongeren een reden is [...]

23/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84