Image
01/12/2006

iPod: om te zunen

Microsofts plannen voor de doorbraak van de alleenheerschappij van Apple in mp3-land krijgen langzaamaan vorm. In november wordt de Zune gelanceerd in de Verenigde Staten, in Europa blijft het wachten tot 2007.
 Maar Apple blijft allerminst bij de pods zitten en lanceert nog maar eens een vernieuwd iPod-aanbod. De standaard-iPod krijgt een display dat 60 procent helderder is, vooral belangrijk voor het bekijken van foto’s en films. Bovendien komt er een supersize-versie met een opslag van maar liefst 80 GB of 20.000 songs. De tweede generatie van de iPod nano krijgt een broertje in aluminiumbehuizing en is verkrijgbaar in versies van 2, 4 en 8 GB. De meest ingrijpende verandering komt er voor de iPod shuffle. Het langwerpige ontwerp wordt ingeruild voor een compacte mp3-speler, niet veel groter dan een postzegel. Gelukkig zit er een clip op de shuffle, zodat je de minispeler niet te gauw verliest. Maar wees gewaarschuwd, want volgens trendwatchers is de iPod op zijn retour en binnenkort enkel nog populair bij Leen Demaré en haar fanclub.

Meer info: www.apple.be

Richtprijs:

iPod: 289 tot 399 euro

iPod nano: 159 tot 259 euro

iPod shuffle: 89 euro

(SVK)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Tom Waes maakt ‘first time voters’ wegwijs in nieuw tv-programma

In juni zullen meer dan half miljoen jongeren voor het eerst moeten gaan stemmen, en da’s niet [...]

06/03/2024

Vlaamse Jeugdraad kent nieuwe voorzitter

De negentienjarige Anna Roos uit Turnhout is verkozen tot nieuwe voorzitter van de Vlaamse Jeugdraad. [...]

05/03/2024

Tienerblad Joepie maakt comeback voor JEZ!

Officieel is het tienerblad al sinds 2015 uit de rekken, maar speciaal voor het jongerencollectief JEZ! [...]

04/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84