Image
02/02/2007

Dead Fish

Je moet al een Duitser zijn om de films van Guy Ritchie - meneer Madonna, weet je nog wel - als voorbeeld te nemen, en er dan zelf een afkooksel van te draaien. Charley Stadtler heet die Duitser.
  Hij maakte naam met een aantal spraakmakende reclamespots en is erin geslaagd een indrukwekkende cast bijeen te krijgen voor de verfilming van zijn ongehoord warrig script. Scènes waaraan kop noch staart te krijgen is worden schots en scheef aan elkaar genaaid in een film waarin duidelijk meer aandacht naar de setdecoratie is gegaan dan naar het verhaal en de acteursregie. Wat doe je met een dooie vis? Doorspoelen.

Dvd-extra's: Behind the scenes, trailer, filmclips, interviews, fotogalerij, liner notes

  (HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Kunstwerk tegen het taboe rond zelfdoding bij jongeren

Op de zeedijk van Oostende staat het tijdelijk kunstwerk ‘Stille Strijd’. Met dat werk [...]

12/04/2024

Masterstudente Sociaal Werk wint Inclu-Scriptieprijs

Vorige maand hebben de Universiteit en Stad Gent hun negende Inclu-Scriptieprijs uitgereikt. Die prijs [...]

11/04/2024

Slechtziende jongeren trainen samen met studenten voor loopwedstrijd

In Brugge trainen zes slechtziende en blinde leerlingen van hotel- en toerismeschool Spermalie samen [...]

10/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84