Image
21/05/2008

Belgen zijn bleiters

Zakdoekjesfabrikant Kleenex liet een onderzoek uitvoeren naar de manier waarop mensen omgaan met hun emoties. Wij Belgen blijken een emovolkje: één landgenoot op twee laat zijn emoties geregeld de vrije loop, en 65% heeft dat zelfs minder dan een week geleden nog eens gedaan.

Zijn wij een volk van bleiters? Ja, maar dat ligt seksegevoelig: één op twee vrouwen huilt, terwijl maar één op vijf mannen geregeld een Kleenex tegen de ogen dept. Waarvoor mannen hun doos Kleenex dan wel gebruiken, daar zullen we maar zedig over zwijgen.

Info : www.kleenex.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gents kotleven is populair op tv

Elke vrijdag volg je in Iedereen Beroemd op Eén de kotavonturen van studenten Madelon, Jordy, Shams, [...]

21/01/2022

App maakt het leven van influencers (nog) gemakkelijker

Het Belgische influenceragentschap BeInfluence lanceert zijn allereerste app om het leven van hun community [...]

19/01/2022

Duurzamer pinten pakken in Leuven

De Leuvense studentenkoepel LOKO lanceert een duurzaam project met herbruikbare bekers voor kringen, [...]

12/01/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84