Image
03/11/2008

Studenten bevriezen Kortrijk

Wie op woensdag 5 november om 14 uur in Ring Shopping Kortrijk Noord ronddwarrelt, komt in een levensechte foto terecht, want de laatstejaarsstudenten Eventmanagement van het Katho zullen er dan precies vijf minuten lang stilstaan.

Met deze freeze-actie willen ze niet alleen de problematiek rond hulpverlening voor fysiek, mentaal en sociaal gehandicapte kinderen in de spotlight plaatsen, het is ook de ideale manier om bij het grote publiek reclame te maken voor hun benefietevenement “Heartcore Fashion”, dat plaatsvindt op donderdag 11 december. De opbrengst ervan gaat regelrecht naar vzw Hartekamp, een vereniging die zich inzet voor kinderen met een handicap. Eerder deed de Amerikaanse organisatie Improveverywhere al hetzelfde, toen ‘bevroren' 207 mensen het Grand Central Station in New York. Bekijk hier het filmpje.

Info : www.hartekamp.be en www.heartcorefashion.be

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vlaamse jongeren eten onvoldoende groenten

Volgens een enquête van het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) eten Vlaamse millennials [...]

07/08/2021

Studentenclub Wieslandia: “Iedereen is welkom, ook mensen die niet kunnen kaarten!”

GUIDO is er voor de studenten, daarom zetten we telkens weer de student in de kijker. Daar horen natuurlijk [...]

05/08/2021

Waarom dit het beste moment is om koffie te drinken

Voor veel mensen is het drinken van een bakje koffie het ideale startschot van de dag. Nu blijkt dat [...]

03/08/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84