Image
03/11/2008

Studenten bevriezen Kortrijk

Wie op woensdag 5 november om 14 uur in Ring Shopping Kortrijk Noord ronddwarrelt, komt in een levensechte foto terecht, want de laatstejaarsstudenten Eventmanagement van het Katho zullen er dan precies vijf minuten lang stilstaan.

Met deze freeze-actie willen ze niet alleen de problematiek rond hulpverlening voor fysiek, mentaal en sociaal gehandicapte kinderen in de spotlight plaatsen, het is ook de ideale manier om bij het grote publiek reclame te maken voor hun benefietevenement “Heartcore Fashion”, dat plaatsvindt op donderdag 11 december. De opbrengst ervan gaat regelrecht naar vzw Hartekamp, een vereniging die zich inzet voor kinderen met een handicap. Eerder deed de Amerikaanse organisatie Improveverywhere al hetzelfde, toen ‘bevroren' 207 mensen het Grand Central Station in New York. Bekijk hier het filmpje.

Info : www.hartekamp.be en www.heartcorefashion.be

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

VUB-studenten organiseren voor het eerst online cantussen

Het feestende studentenleven ligt even plat. Daarom riepen vier studenten van de Vrije Universiteit in [...]

02/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84