Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Een kotstudent kost meer dan 14.000 euro

Krijg maar medelijden met de beurs van je ouders, want een kotstudent kost dit academiejaar gemiddeld [...]

15/11/2021

Studentenclub in de kijker: Vlaamse Cantus Crashers (VCC)

Waar kwam het idee voor de club vandaan? Het concept van de VCC bestaat al langer dan de club zelf. [...]

19/10/2021

Studentenclub Capitant

"Capitant is opgericht in 2010 door Lukas Stoops. Hij is nog altijd actief bezig met de organisatie.Vroeger [...]

11/10/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84