Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Test gratis de nieuwe OPPO Reno6 5G smartphone

Ben jij binnenkort de ster van de campus? Exclusief voor GUIDO mogen enkele studenten de OPPO Reno6 5G [...]

29/09/2021

Rector pleit voor afschaffing schachtenverkoop

Behoren schachtenverkopen binnenkort tot de verleden tijd? De rector van UAntwerpen Herman Van Goethem [...]

15/09/2021

McDonald’s stunt met veganistische hamburger

Na drie jaar experimenteren is het dan eindelijk zover: fastfoodketen McDonald’s lanceert haar [...]

12/09/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84