Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De evolutie van de planeet op je scherm met Timelapse

Google Earth heeft er een nieuwe functie bij: Timelapse. Door vijftien miljoen satellietbeelden vanaf [...]

19/04/2021

Tekort aan tuinkabouters in het Verenigd Koninkrijk

In de afgelopen lockdowns was tuinieren een populaire bezigheid. In het Verenigd Koninkrijk en in de [...]

18/04/2021

Paige (6) maakt Australische skateparken onveilig

Toen de Australische Paige Tobin op driejarige leeftijd voor het eerst op een skateboard stond, had [...]

17/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84