Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Charlotte de Witte kondigt nieuwe EP 'Formula' aan: een samenwerking met Formule 1

Onze Belgische technokoningin, Charlotte de Witte, heeft niet stilgezeten tijdens de lockdown. Volgende [...]

20/04/2021

Beveiligingssysteem Tesla helpt brandstichter identificeren

De Sentry Mode van Tesla moet de dure auto’s extra beveiligen tegen eventuele bedreigingen door [...]

20/04/2021

Olga Leyers: "Hoewel ik er eigenlijk geen tijd voor had, wist ik dat ik nooit zou stoppen met studeren."

Olga Leyers studeert Rechten, maar - tenzij je zelf ook rondloopt op de Stadscampus van de Universiteit [...]

19/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84