Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Couleur Café uitgesteld tot 2022

Couleur Café is de laatste in het lijstje van uitgestelde festivals. Eerder deze maand kondigde Graspop [...]

02/04/2021

Studenten kunnen gratis naar 22 Brusselse musea in de paasvakantie

De paasvakantie komt eraan en dat betekent dat veel studenten zich voorbereiden op de blok. Nood aan [...]

02/04/2021

Gentse straten gemarkeerd met ‘I was harassed here’-boodschappen

In een aantal straten in Gent kan je sinds kort de boodschap ‘I was harassed here’ lezen [...]

02/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84