Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten UGent krijgen binnenkort les in Flanders Expo en Ghelamco Arena

Studenten aan de UGent zullen volgend academiejaar niet enkel school volgen op de campus, maar ook in [...]

21/08/2020

Wereldwijde storing bij Google treft ook België

Een wereldwijde storing bij Google verhindert heel wat mensen om met Gmail, Google Drive, Google Meet [...]

20/08/2020

Deze hilarische mondmaskers moet je gezien hebben

Jedidja Tack uit Oudenaarde maakt van de nood een deugd. Ze richtte Mondgrapjes op, een site waarop ze [...]

07/08/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84