Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Examen in Flanders Expo: "Ik was blij dat ik mijn oordoppen bij had"

Laure (21) studeert pedagogische wetenschappen aan de Universiteit van Gent en legde al een examen statistiek [...]

04/06/2020

​Studenten drinken minder, sporten meer en maken zich meer zorgen door corona

Studenten voelen zich niet begrepen in deze coronapandemie, dat bleek al uit de petitie van Geef ons [...]

03/06/2020

Marc Van Ranst deelt examentips op Twitter

  Meneer Van Ranst, de viroloog die het tijdens deze coronacrisis geschopt heeft tot heuse BV, [...]

02/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84