Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Oef: de Kotmadam sluit (eindelijk) de deuren van haar studentenhuis

De Kotmadam, de sitcom die na 25 seizoenen zo goed als niets meer te maken had met het echte studentenleven, [...]

26/07/2024

Eén ticket voor alle vormen van openbaar vervoer

Eén ticket voor zowel bus, trein, tram, en metro. Dat is waarvoor de Vlaamse meerderheids- en oppositiepartijen [...]

22/07/2024

Unieke stage voor studenten dierengeneeskunde

In Gent kunnen studenten van de opleiding dierengeneeskunde zich wagen aan een stage gevuld met schattigheid, [...]

18/07/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84