Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB dient aanvraag in voor opleiding Tandheelkunde

De Vrije Universiteit Brussel heeft bij de Vlaamse overheid een aanvraag ingediend om vanaf 2025 de opleiding [...]

07/05/2024

Tips bij het zoeken van een betaalbaar kot

Een betaalbaar en deftig kot vinden, da’s iets wat de dag van vandaag vrijwel onmogelijk lijkt. [...]

06/05/2024

UHasselt en KU Leuven willen masteropleiding Geneeskunde

De kogel is door de kerk: KU Leuven en UHasselt willen samen een masteropleiding Geneeskunde aanbieden [...]

05/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84