Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Minder discriminatie, maar meer geweld en haat tegen LGBTIQ-personen

Discriminatie, geweld en pesterijen blijven een uitdaging vormen voor de LGBTIQ-gemeenschap. Dat blijkt [...]

20/05/2024

Qmusic deelt eerste namen van ‘De Foute Party’

Op vrijdag 28 juni mag je je gekste outfit aantrekken, want dan gaat ‘De Foute Party’ door [...]

19/05/2024

Nieuw-Zeeland verbiedt wegwerp e-sigaretten

In Nieuw-Zeeland wil de regering het gebruik van tabak en e-sigaretten bij jongeren zo veel mogelijk [...]

15/05/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84