Image
02/12/2002

Aldi voor gediplomeerden

Het moet nu maar eens gedaan zijn met het cliché dat in budgetsupermarkten louter marginalen en OCMW-trekkers zouden rondlopen. Uit een studie van de universiteit van Rotterdam blijkt de gevoeligheid voor koopjes en aanbiedingen juist een kenmerk te zijn van hoger opgeleiden.

Hoe ruimer het budget, hoe voorzichtiger er blijkbaar mee wordt omgesprongen. Twee kanttekeningen: ten eerste is dit een Hollandse studie. Need we say more? En ten tweede: is er rekening gehouden met het feit dat elke student wel eens op zwart zaad zit en dan met zijn laatste centen een pak wafels in de Aldi gaat kopen?

Info: www.lidl.be


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe regels rond de verkoop van tabak en alcohol

Begin vorige maand heeft de Kamer een wetsontwerp goedgekeurd dat de verkoop van tabak en alcohol strenger [...]

15/04/2024

Xtc-expo komt naar Gent

Vanaf vandaag kan je in Gent de allereerste xtc-expo van het land bezoeken. Hier kan je zogezegd de [...]

14/04/2024

Debat over levensbeschouwelijke kentekens op school

De Vlaamse hogescholen vragen een debat over de levensbeschouwelijke kentekens op school. Volgens hen [...]

14/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84