Image
01/12/2008

De Axion Banner Concerts zijn ingeblikt

Axion, het jongerenmerk van Dexia , wil muzikaal talent een financiële en commerciële boost geven en stelde daarvoor reclameruimte op haar website ter beschikking van jonge bands voor de wedstrijd Axion Banner Concerts. Uit de 224 deelnemers selecteerde een jury 25 bands en solo-artiesten. Zij worden vanaf vandaag voorgesteld aan het grote publiek.

Via bannerconcerten, optredens die afgespeeld worden in de reclameruimtes van de meest bezochte websites, moeten de muzikanten zoveel mogen stemmen zien te verzamelen, want uiteindelijk krijgt slechts 1 finalist de hoofdprijs: een eigen optreden in de AB, een streaming van dit concert én een opnamedag in de AB-soundstudio. Maar ook stemmers vallen in de prijzen, vijf gelukzakken mogen één jaar gratis bellen en sms'en met Pay & Go Generation. Op deze webpagina krijg je een mooi overzicht van alle finalisten én kan je onmiddellijk ook stemmen op jouw favoriet.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VEK runt voorlopig pop-upcafé in Gentse Overpoort

De Vlaamse Economische Kring in Gent heeft al langer dan vandaag een eigen fakbar: de Yucca aan het Kramersplein. [...]

25/02/2022

Ook nijlpaarden kunnen corona oplopen

De nijlpaarden Imani en Hermien, bewoners van de Antwerpse ZOO, hebben positief getest op het coronavirus. [...]

24/02/2022

Selfcare als nieuw vak op school?

Veel jongeren krijgen te maken met angststoornissen, eetstoornissen, mentale problemen, enzovoort. Een [...]

18/02/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84