Image
01/12/2008

De Axion Banner Concerts zijn ingeblikt

Axion, het jongerenmerk van Dexia , wil muzikaal talent een financiële en commerciële boost geven en stelde daarvoor reclameruimte op haar website ter beschikking van jonge bands voor de wedstrijd Axion Banner Concerts. Uit de 224 deelnemers selecteerde een jury 25 bands en solo-artiesten. Zij worden vanaf vandaag voorgesteld aan het grote publiek.

Via bannerconcerten, optredens die afgespeeld worden in de reclameruimtes van de meest bezochte websites, moeten de muzikanten zoveel mogen stemmen zien te verzamelen, want uiteindelijk krijgt slechts 1 finalist de hoofdprijs: een eigen optreden in de AB, een streaming van dit concert én een opnamedag in de AB-soundstudio. Maar ook stemmers vallen in de prijzen, vijf gelukzakken mogen één jaar gratis bellen en sms'en met Pay & Go Generation. Op deze webpagina krijg je een mooi overzicht van alle finalisten én kan je onmiddellijk ook stemmen op jouw favoriet.

(SVR)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Online-jongerendebat tegen seksuele intimidatie

Vandaag schieten vijfhonderd jongeren in actie op het ‘J500'-event van Plan International [...]

09/02/2021

Betere examenresultaten ondanks pandemie

Cijfers van Hogeschool Odisee onthullen dat hun studenten tijdens de examenperiode van januari 2021 [...]

08/02/2021

Real Bodies: Echte lichamen, echt de moeite!

“I see dead people”, zei het jonge kereltje in de film The Sixth Sense, twintig jaar geleden. [...]

03/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84