Image
29/01/2009

Macho’s met uitsterven bedreigd

Een Brits onderzoek heeft aangetoond dat acht op de tien mannen zichzelf een metroseksueel vindt en op de catwalk in Milaan pakken grote merken als Louis Vuitton en D&G alsmaar meer uit met handtassen voor mannen. Zelfs bekende koppen als David Beckham en Brad Pitt lieten zich al spotten met een ‘manbag’.

“Opvallend is dat ook de inhoud van de handtassen soms erg goed lijkt op die van een vrouwenhandtas. Mannen hechten meer en meer belang aan hun uiterlijk en kledij, zo heeft een op de vijf mannen altijd een gezichtscrème of eyeliner bij”, zegt onderzoeker Pete Markey van More Than. Alvast één voordeel voor de dames: jullie handtassen zullen niet langer uitpuilen van al het gerief dat manlief erin dropt.

(VDV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘The Day After Corona’: digitaal evenement voor jongeren over de toekomst na corona

Een jaar corona weegt zwaar, ook op jongeren. Het zorgde voor meer stress, onzekerheid, eenzaamheid, [...]

16/04/2021

Lego lanceert set met ‘Braille Bricks’ die kinderen blindenschrift leren

Een mooi voorbeeld van inclusiviteit bij Lego. Het Deense bedrijf gaat namelijk een nieuwe set blokjes [...]

16/04/2021

70 werken van Banksy komen naar Brussel

Deze zomer opent de interactieve tentoonstelling Banksy: Genius or Vandal zijn deuren op de Grote Markt [...]

16/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84