Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vrijwilligers herdenken slachtoffers van COVID-19 met 150.000 harten

De muur aan de Thames tegenover de Londense Houses of Parliament is omgetoverd tot COVID-19 gedenkplaats. [...]

03/04/2021

Spotify-lijsten van Barilla geven aan wanneer je pasta gekookt is

Pasta is niet alleen lekker, er bestaan ook veel gemakkelijke pastagerechten om klaar te maken. Tenzij [...]

03/04/2021

Binnenkort legaal marihuana te koop in New York

Voorstanders van de legalisatie van cannabis in de Verenigde Staten pleiten met het motto “legalize [...]

02/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84