Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Moeder Theepot: "Op 21 maart vieren we de koning van de Maya's"

In de rubriek 'Studentenclubs' stellen we elke editie van het GUIDO Magazine een studentenclub [...]

05/07/2020

Nicky Vandeghinste (26) verkozen tot 'Student van het jaar'

De 26-jarige Nicky Vandeghinste is verkozen tot Student van het jaar. Dat maakte de Genste studentenraad [...]

01/07/2020

Docenten op non-actief na discriminerende uitspraken

De Erasmushogeschool van Brussel heeft drie docenten op non-actief gezet, nadat ze denigrerende en discriminerende [...]

09/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84