Image
03/03/2009

Zara & Nickelodeon ontwerpen mannencollectie

Sinds gisteren ligt de exclusieve MTV-collectie ‘Streetmuse’ in de rekken. De kledinglijn is het vrucht van de samenwerking tussen Nickelodeon & Viacom en Zara.

Streetmuse is een mannenlijn, geïnspireerd op MTV en rekening houdend met het stadsleven, waarbij muziek, kunst, dans, innovatie en attitude een belangrijke rol spelen. De collectie bestaat uit vier verschillende designs van casual T-shirts en sweaters en elk ontwerp verwijst op een eigen manier naar de grootste steden in de wereld, en dat aan de hand van kleur en ontwerp. MTV’s Streetmuse wordt uitgestald in meer dan 400 etalages van Zara in 58 landen. Van de mooiste laan ter wereld, de Champs-Elysees in Parijs tot het rijkelijk gevulde winkelcentrum in Dubai.

(AG)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Textielontwerpster Nathalie Van der Massen wint de Henry van de Velde Young Talent Gold Award

In Brussel is Nathalie Van der Massen bekroond met de prestigieuze Henry van de Velde Young Talent Gold [...]

17/02/2024

Nieuw tweedehandsplatform voor studiemateriaal

De helft van de studenten koopt zijn studiemateriaal tweedehands aan. Dat blijkt uit een enquête van [...]

15/02/2024

Antwerpse kunststudenten exposeren in Japan

Studenten Vrije Kunst van Sint Lucas Antwerpen, de kunstencampus van de Karel de Grote Hogeschool, mochten [...]

13/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84