Image
22/03/2009

Vermijd pashokjes

Het idee: schuim de winkel af, graai alles mee wat je graag ziet en pas het thuis. H&M promoot alvast dit concept en wil op die manier lange wachtrijen aan de pashokjes vermijden.

Pashokjes zijn allesbehalve a girl’s best friend. De spiegels zijn voor velen te confronterend en het licht is er onnatuurlijk en veel te fel. Daarom pakt H&M uit met het idee om thuis te passen. Elke namiddag wordt in de keten een bandje afgespeeld met de boodschap: “Beste klanten, om lange wachttijden aan de paskamers te vermijden, kan u ook thuis passen en binnen de 14 dagen omruilen met het kasticket.” De strategie is slim, want de omzet is sowieso al binnen. Als iets niet past, wordt geen geld maar wel een tegoedbon gegeven. Wie het lumineuze idee had om de kledij een weekje te dragen en daarna terug te geven, is eraan voor de moeite: kledij wordt gecontroleerd op onfrisse geurtjes én op de geur van waspoeder.

(VDV)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe Europese hogeschoolalliantie in de steigers

De Europese Commissie heeft groen licht gegeven aan een gloednieuwe Europese alliantie die 9 hogescholen [...]

20/08/2024

Studentikoze cultpils nu ook zonder alcohol

Cara-pils, het goedkope bier uit de Colruyt, heeft bij het studentenpubliek een cultstatus verworven. [...]

15/08/2024

Wie laat eigenlijk al dat zwerfvuil achter?

Weinig dingen zijn zo irritant als zwerfvuil op straat of in het park. Wie zijn de viespeuken die zich [...]

12/08/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84