Image
19/11/2009

In de bosjes: deel 1

Wat is er leuker dan op een mooie herfstdag te gaan wandelen en ploeteren in een of ander bos? Er goed op voorbereid zijn! Om te voorkomen dat je activiteit uitdraait op een regelrechte ramp, hebben wij enkele handige hebbedingen verzameld.

 
 

Vlekkenvrij
 
Speciaal voor avonturiers heeft het merk Columbia een kledinglijn ontwikkeld die met de omni-shield techniek werd behandeld na productie en daardoor simpelweg immuun is voor water en dus ook voor modder. Naast deze truien vind je in diezelfde collectie ook nog onder andere jassen, broeken en hemden.
 
Trui voor hem: 59,95 euro
Trui voor haar: 99,95 euro
 
 
Lekker warm
 
In de winter heb je wel vaker last van koude voeten, zeker als je net met je nieuwe - maar helaas niet waterdichte - schoenen door een grote plas hebt gelopen. Gelukkig introduceert Hansaplast een speciale crème die je voeten urenlang opwarmen na amper één smeerbeurt.
 
Warme Voeten Crème: 5,99 euro voor een flacon van 75 ml
 
 
Vlotjes in de botjes
 
Binnen de laarzenfamilie blijkt Inverness 50 van Solognac een lichtgewicht te zijn, maar deze collectie is allerminst een niemendalletje. Ze past zich perfect aan de vormen van je been en voet aan, is honderd procent waterdicht, makkelijk afwasbaar én verkrijgbaar in zeven flashy kleuren. Exclusief bij Decathlon.
 
Laarzen Inverness 50 van Solognac: 11 of 13 euro (afhankelijk van de schoenmaat)
 
 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ga jij op virtuele verkenning bij je toekomstige school?

Ga je voor het eerst verderstuderen of wil je je studies over een andere boeg gooien en twijfel je nog [...]

22/04/2020

Laat je studies niet lijden onder deze moeilijke periode: een survivalgids

Het zijn erg onzekere tijden, waar ook studenten het hard te verduren krijgen. Vier op de vijf studenten [...]

20/04/2020

wtFOCKDOWN

Na drie seizoenen is de online cijferhit ‘wtFOCK’ terug. Feest voor het kijkend jongerenpubliek, [...]

06/04/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84