Image
19/11/2009

In de bosjes: deel 1

Wat is er leuker dan op een mooie herfstdag te gaan wandelen en ploeteren in een of ander bos? Er goed op voorbereid zijn! Om te voorkomen dat je activiteit uitdraait op een regelrechte ramp, hebben wij enkele handige hebbedingen verzameld.

 
 

Vlekkenvrij
 
Speciaal voor avonturiers heeft het merk Columbia een kledinglijn ontwikkeld die met de omni-shield techniek werd behandeld na productie en daardoor simpelweg immuun is voor water en dus ook voor modder. Naast deze truien vind je in diezelfde collectie ook nog onder andere jassen, broeken en hemden.
 
Trui voor hem: 59,95 euro
Trui voor haar: 99,95 euro
 
 
Lekker warm
 
In de winter heb je wel vaker last van koude voeten, zeker als je net met je nieuwe - maar helaas niet waterdichte - schoenen door een grote plas hebt gelopen. Gelukkig introduceert Hansaplast een speciale crème die je voeten urenlang opwarmen na amper één smeerbeurt.
 
Warme Voeten Crème: 5,99 euro voor een flacon van 75 ml
 
 
Vlotjes in de botjes
 
Binnen de laarzenfamilie blijkt Inverness 50 van Solognac een lichtgewicht te zijn, maar deze collectie is allerminst een niemendalletje. Ze past zich perfect aan de vormen van je been en voet aan, is honderd procent waterdicht, makkelijk afwasbaar én verkrijgbaar in zeven flashy kleuren. Exclusief bij Decathlon.
 
Laarzen Inverness 50 van Solognac: 11 of 13 euro (afhankelijk van de schoenmaat)
 
 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

“Belgium” vervangt “Leuven” op etiket Stella

Aandachtige drinkers van Stellabier, zullen binnenkort opmerken dat er ‘Belgium’ op het etiket [...]

06/03/2020

Haast je, rapper ‘Snelle’ komt naar België!

“Dames en heren, pennen neer, schrijf je laatste zin af.” Waarschijnlijk klinkt de zin je [...]

28/02/2020

KU Leuven treft nieuwe maatregelen in verband met delibereren

Studenten van de KU Leuven opgelet! Vanaf academiejaar 2021-2022 moeten studenten binnen de twee jaar [...]

27/02/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84