Image
19/11/2009

In de bosjes: deel 1

Wat is er leuker dan op een mooie herfstdag te gaan wandelen en ploeteren in een of ander bos? Er goed op voorbereid zijn! Om te voorkomen dat je activiteit uitdraait op een regelrechte ramp, hebben wij enkele handige hebbedingen verzameld.

 
 

Vlekkenvrij
 
Speciaal voor avonturiers heeft het merk Columbia een kledinglijn ontwikkeld die met de omni-shield techniek werd behandeld na productie en daardoor simpelweg immuun is voor water en dus ook voor modder. Naast deze truien vind je in diezelfde collectie ook nog onder andere jassen, broeken en hemden.
 
Trui voor hem: 59,95 euro
Trui voor haar: 99,95 euro
 
 
Lekker warm
 
In de winter heb je wel vaker last van koude voeten, zeker als je net met je nieuwe - maar helaas niet waterdichte - schoenen door een grote plas hebt gelopen. Gelukkig introduceert Hansaplast een speciale crème die je voeten urenlang opwarmen na amper één smeerbeurt.
 
Warme Voeten Crème: 5,99 euro voor een flacon van 75 ml
 
 
Vlotjes in de botjes
 
Binnen de laarzenfamilie blijkt Inverness 50 van Solognac een lichtgewicht te zijn, maar deze collectie is allerminst een niemendalletje. Ze past zich perfect aan de vormen van je been en voet aan, is honderd procent waterdicht, makkelijk afwasbaar én verkrijgbaar in zeven flashy kleuren. Exclusief bij Decathlon.
 
Laarzen Inverness 50 van Solognac: 11 of 13 euro (afhankelijk van de schoenmaat)
 
 
 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Overdag uitgaan is opnieuw hip met 'Day Disco'

Aankomende zondag vindt de allereerste editie van ‘Day Disco’ plaats in Antwerpen. [...]

26/04/2024

Derde editie van News City Academy Awards

Vorige maand zijn de inschrijvingen gestart voor de derde editie van de News City Academy Awards. Da’s [...]

24/04/2024

VUB-proffen pleiten voor afschaffen masterproef door ChatGPT

De masterproef heeft zijn relevantie verloren door de opkomst van AI zoals ChatGPT. Dat stellen twee [...]

24/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84