Image
10/12/2009

Robbie Williams: Reality killed the video star

We zetten onverzettelijk onze traditie verder (kijk er de Guido-site maar op na): als we een plaat van Robbie Williams krijgen, dan beluisteren we ze. Noem het een zelftest, noem het kluchtig masochisme of experimentele antropologie, Robbie moet onder ons mes.

 

En we komen van ver in de waardering van wat deze knaap doet en betekent. We begonnen hem zelfs stilaan te missen, want het is van 2006 en Rudebox (best ok) geleden. Deze Reality is een opwarmer voor zijn komende tour, want alleen live valt er nog geld te verdienen, vandaar de platentitel. Een handvol ballads, een handvol swingers, het vaste recept. Durven we er iets van op de dans loslaten, net als single ‘Rudebox’ (perfect in de mix met ‘Sexyback’ van Justin)? ‘Last Days of Disco’ misschien, koel en toch zweverig als de Pet Shop Boys, of ‘Starstruck’, waar hij een George Michael-jeans aantrekt. ‘Op veilig spelen en met wat chance puur ik er een hitje of drie uit’, moet Robbie gedacht hebben. Weer goed voor een jaar of tien losbandig verder luxeleven. We verplichten onszelf jaloers te zijn.
(LAD)
 
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB-studenten organiseren voor het eerst online cantussen

Het feestende studentenleven ligt even plat. Daarom riepen vier studenten van de Vrije Universiteit in [...]

02/04/2020

Jupiler trakteert jarigen op 10 pinten na lockdown

Een verjaardagsfeest vieren doe je het liefst samen met je familie en vrienden maar dit is nu even moeilijk. [...]

02/04/2020

Red je stamcafé en bestel nu alvast je virtuele pintjes

Je stamcafé dat wekenlang gesloten blijft, da's flink balen. Maar hoeveel erger zou het zijn [...]

25/03/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84