Image
10/12/2009

Robbie Williams: Reality killed the video star

We zetten onverzettelijk onze traditie verder (kijk er de Guido-site maar op na): als we een plaat van Robbie Williams krijgen, dan beluisteren we ze. Noem het een zelftest, noem het kluchtig masochisme of experimentele antropologie, Robbie moet onder ons mes.

 

En we komen van ver in de waardering van wat deze knaap doet en betekent. We begonnen hem zelfs stilaan te missen, want het is van 2006 en Rudebox (best ok) geleden. Deze Reality is een opwarmer voor zijn komende tour, want alleen live valt er nog geld te verdienen, vandaar de platentitel. Een handvol ballads, een handvol swingers, het vaste recept. Durven we er iets van op de dans loslaten, net als single ‘Rudebox’ (perfect in de mix met ‘Sexyback’ van Justin)? ‘Last Days of Disco’ misschien, koel en toch zweverig als de Pet Shop Boys, of ‘Starstruck’, waar hij een George Michael-jeans aantrekt. ‘Op veilig spelen en met wat chance puur ik er een hitje of drie uit’, moet Robbie gedacht hebben. Weer goed voor een jaar of tien losbandig verder luxeleven. We verplichten onszelf jaloers te zijn.
(LAD)
 
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Frans-Vlaanderen lanceert app om West-Vlaams te leren

In Frans-Vlaanderen, in het noorden van Frankrijk, werd vroeger een variant van West-Vlaams gesproken, [...]

23/03/2024

Acht bekende jongeren nemen een week lang het Burger House in Gent over

Vanaf zaterdag 23 maart kan je het culinaire avontuur van acht bekende jongeren volgen via VTM GO, ten [...]

21/03/2024

Ook Bockie De Repper heeft een accountant nodig

Accountancy blijft een knelpuntberoep. Dat ondervonden ook acht bedrijven. Zij besloten er samen iets [...]

19/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84