Image
12/02/2010

Afrekeningsfuif - Leuven

Het heeft enige tijd geduurd, maar uiteindelijk was hij er dan toch: “De eerste J&B party in DE feeststad van het land, Leuven”. Dirk Vanderhenst stak met zijn studentenkring VTK onmiddellijk stevig van wal en organiseerde samen met Studio Brussel een spetterende Afrekeningsfuif in Alma 2. Zonder enige moeite kregen ze de uitverkochte Alma 2 volledig gevuld met enthousiastelingen.


De alternatieve rock-classics dreunden door de boxen en hits van Kings of Leon, Croockers en Queens of the Stoneage weergalmden door de zaal. Zelfs het alombekende “Frisco in den Disco” kreeg een hippe remake en bereikte de trommelvliezen van het feestgedruis. DJ Nelles De Caluwé, die naam en faam kreeg via Studio Brussel, stond in voor de vlotte overgang tussen de plaatjes. Na de vermoeiende en zenuwslopende examens was het danspad al vlot geëffend voor de vele aanwezige studenten.

Eyecatch op deze fuif was ook vast en zeker de aantrekkelijke J&B-stand. Bevallige cocktailmixers bevoorraadden de dorstige studenten met overheerlijke J&B Whisky mixen en ook het nodige bier stroomde met liters richting dorstige magen. Pinten aan democratische prijzen van 1,5 euro en zelfs J&B-mixen werden aangeboden aan weggeefprijzen van 2 euro. Dit alles lokte verschillende kringen richting Alma 2 en tussen de menigte vonden we dan ook leden terug van Apollonia, Farmaceutica en Ekonomika.
 
Kortom, de VTK Afrekeningsfuif, in samenwerking met Studio Brussel, was zeker een met succes afgevuurde kurk voor een feestend tweede semester.
 
Tot op de volgende J&B Party.
 

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Nieuwe verkorte lerarenopleiding in Brussel

Erasmushogeschool Brussel (EhB) ontwikkelde in samenwerking met scholengroepen in Brussel en de Vlaamse [...]

27/10/2023

Jongeren weten wat sparen is (maar hebben verder weinig financiële kennis)

In opdracht van Argenta ondervroeg onderzoeksbureau iVOX Belgische jongeren tussen 15 en 24 jaar over [...]

25/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen [...]

24/10/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84