Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zijn mannen welkom bij een feministische studentenclub?

Antwerpen heeft er sinds kort een nieuwe studentenclub bij, en niet zomaar een! Wij gingen uitleg vragen [...]

06/05/2022

10 headlines die helaas de krant niet hebben gehaald

Bart De Pauw laat - uiteraard per sms - weten dat het hem geen reet kan schelen wie de Mol is Extreme [...]

05/05/2022

Hogeschool VIVES bouwt eerste Vlaamse leefcampus

In Brugge wordt druk gebouwd aan The Crown, de eerste Vlaamse leefcampus, een initiatief van Hogeschool [...]

04/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84