Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze hogeschool biedt als eerste in België "omgekeerde pedagogiek" aan

De Fabula Event Communication Campus, voorheen gekend als de Charles Péguy hogeschool, is de eerste hogeschool [...]

20/10/2024

Duaal leren blijft stijgen

Het aantal leerlingen dat voor duaal leren kiest, blijft stijgen. Dat blijkt uit cijfers van opleidingsnetwerk [...]

19/10/2024

5x Street Art in Geel

1) Mr. June De Nederlandse Mr. June nam de zijgevel van Standaard Boekhandel in de Nieuwstraat [...]

14/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84