Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘Tussen de lijntjes’: de gids over drugs

Sinds vorige maand ligt het boek ‘Tussen de lijntjes’ in de rekken. Het onderwerp? Drugs. [...]

13/10/2024

Antwerpse studenten als volwaardige leerkrachten voor de klas

Sinds het begin van dit schooljaar staan dertien studenten van de Karel de Grote Hogeschool niet als [...]

12/10/2024

'Judith': fascinerende historische expo in het hart van de Gentse studentenbuurt

Het Sint-Pietersplein in Gent is niet alleen het epicentrum van het liederlijke studentenleven, maar [...]

08/10/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84