Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vrouw brengt 23 familieleden mee op date als test

Valentijn liep niet voor iedereen van een leien dakje. Vraag maar aan Mr. Lui uit de Chinese provincie [...]

15/02/2021

Gents craft beer valt in de prijzen

Op de Brussels Beer Challenge gingen opvallend veel prijzen naar lokale en ambachtelijke Belgische bieren. [...]

14/02/2021

Opleiding verpleegkunde in Roeselare voor het eerst met mannelijke meerderheid

De Roeselaarse school Ic Dien kent voor het eerst meer mannelijke dan vrouwelijke studenten. Directeur [...]

13/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84