Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Sexting wordt voortaan verplichte leerstof in het secundair onderwijs

Leerlingen van de tweede graad van het secundair onderwijs zullen vanaf volgend schooljaar lessen krijgen [...]

03/03/2021

Gentse student krijgt twee jaar met uitstel voor gefilm in douches

Een bewoner van studenthome Vermeylen in Gent heeft twee jaar celstraf met uitstel gekregen voor het [...]

02/03/2021

Krijtcirkels op Gents Sint-Pietersplein moeten afstand garanderen

De feesttaferelen op het Sint-Pietersplein van Gent afgelopen week krijgen een staartje. Stad Gent zal [...]

02/03/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84