Image
01/03/2010

Diesel geeft gratis seksspeeltjes weg

“Seks verkoopt, spijtig genoeg zijn wij gespecialiseerd in jeans” is het motto van Diesel. Omdat de kledingsproducent vindt dat spijkerbroeken en seks onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, wordt bij iedere verkochte jeans een gratis seksspeeltje weggegeven.


Met deze campagne wil het jeansmerk haar verleidelijk imago benadrukken. Wie op zoek is naar een nieuwe jeansbroek en bovendien een gratis seksspeeltje wilt, moet zich begeven naar een van de Men at Work-fillialen, want enkel in die winkels geldt de actie.

(CB)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Meerderheid Brusselaars wil deelsteps weg

De opkomst van elektrische deelmobiliteit - vooral e-steps - draagt sterk bij tot het gevoel van onveiligheid [...]

15/01/2024

Hoogbegaafde tieners proeven van het universiteitsleven

Het is geen gemakkelijke klus om secundair onderwijs op maat van hoogbegaafde kinderen aan te bieden. [...]

08/01/2024

Vierde studententoren aan Kapermolenpark Hasselt is klaar

Net voor de start van dit academiejaar was in Hasselt het project Demerkot klaar. Hiermee werd de vierde [...]

03/01/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84