Image
13/03/2010

Trinny en Susannah restylen Mechelen

Wie graag de twee Britse stijlgoeroes Trinny en Susannah wou ontmoeten, moest dit weekend afzakken naar Mechelen. Onder het motto ‘Mechelen maakt je mooi’ werd de stad omgevormd tot één groot schoonheidssalon. Personen die uitgekeken zijn op hun kledingsstijl, vaak naar dezelfde stukken grijpen of twijfelen als ze voor de spiegel staan, konden gerestyled worden door de modekoninginnen.

 


Trinny en Susannah zijn een echte merknaam in de fashionwereld. Het duo smukte al eerder dames uit Amerika en Groot-Brittannië op, maar met hun Vlaamse missie stonden ze voor een grote uitdaging: 20 uitverkoren helemaal restylen. Om 9u ’s ochtends hielden ze een groepscasting op de Mechelse Grote Markt. Daar pikten ze enkele proefkonijnen uit die volgens hen dringend een restyling nodig hadden. De twee modegoeroes, die bekend staan om hun harde aanpak, spaarden ook nu de kandidaten niet met hun opmerkingen. Dat vond ook de 29-jarige Kathleen Luyckx. “Je kleedt je veel te oud en je staat niet met zwart”, vertelden Trinny en Susannah haar. Maar de vrouw was toch blij dat ze haar eruit pikten. “Toen ik gekozen werd, was ik eerst heel nerveus, het overviel me een beetje. Maar ik kan wel wat stijladvies gebruiken, dus dit komt goed uit!”, lacht ze. Een team van kappers en stylisten stonden klaar om de kandidaten een nieuwe look te geven. Om 18u mochten de proefpersonen hun nieuwe look showen aan vrienden en familie. Wie benieuwd is naar de make-over van de kandidaten, zal moeten wachten op de komende televisie-uitzending van Trinny en Susannah missie Vlaanderen!
 
(CB)
 
 

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Franse student plaatst cv op blikje Red Bull

De Franse communicatiestudent Victor Laforge wou maar al te graag een job scoren bij Red Bull en vond [...]

27/05/2022

Online jongerenprofiel geeft zicht op eigen kindertijd

Veel jongeren die op jonge leeftijd in contact komen met hulpverlening, hebben op latere leeftijd moeite [...]

26/05/2022

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84