Image
01/04/2010

Studenten plaatsen levensgrote galg op industrieterrein

Een levensgrote galg, een pop en een in het oog springende slogan. Dat waren de ingrediënten waarmee zeven studenten van de Katholieke Hogeschool Leuven hun bedrijfje, 7way Communications, in de schijnwerpers wilden zetten.


Het moet een zicht geweest zijn, gisteren op het industrieterrein van Haasrode. De actie vond plaats vlakbij een broodjeszaak waar het Leuvense bedrijfsleven regelmatig luncht. “We hebben veel flyers kunnen uitdelen en de meeste mensen waren positief”, zegt Gerrit Reniers van 7way Communications. “Eén bedrijf heeft ons gemaild dat ze niet konden lachen met de boodschap, maar daarbij bleef het.” 7way Communications maakt deel uit van een alternatief stageproject van het departement Economisch Hoger Onderwijs van de KH Leuven en mikt vooral op kleine bedrijven in de wellnesssector en de horeca.

(CS)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Belgische jongeren koken pas gezond als het eenvoudig is

Uit een onderzoek van Hello Fresh blijkt dat afvallen voor meer dan 40% van de jongeren een reden is [...]

23/05/2022

Studenten drinken minder alcohol

Uit de vierjaarlijkse enquête 'In hogere sferen' van het Vlaams expertisecentrum Alcohol en andere [...]

20/05/2022

Odisee ontwerpt emoji-studiekeuzetest

De studiekeuzetest van Odisee werd gelanceerd om 17-jarigen een makkelijke en leuke tool aan te bieden [...]

18/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84