Image
01/04/2010

Studenten plaatsen levensgrote galg op industrieterrein

Een levensgrote galg, een pop en een in het oog springende slogan. Dat waren de ingrediënten waarmee zeven studenten van de Katholieke Hogeschool Leuven hun bedrijfje, 7way Communications, in de schijnwerpers wilden zetten.


Het moet een zicht geweest zijn, gisteren op het industrieterrein van Haasrode. De actie vond plaats vlakbij een broodjeszaak waar het Leuvense bedrijfsleven regelmatig luncht. “We hebben veel flyers kunnen uitdelen en de meeste mensen waren positief”, zegt Gerrit Reniers van 7way Communications. “Eén bedrijf heeft ons gemaild dat ze niet konden lachen met de boodschap, maar daarbij bleef het.” 7way Communications maakt deel uit van een alternatief stageproject van het departement Economisch Hoger Onderwijs van de KH Leuven en mikt vooral op kleine bedrijven in de wellnesssector en de horeca.

(CS)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Online jongerenprofiel geeft zicht op eigen kindertijd

Veel jongeren die op jonge leeftijd in contact komen met hulpverlening, hebben op latere leeftijd moeite [...]

26/05/2022

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84