Image
01/04/2010

Studenten plaatsen levensgrote galg op industrieterrein

Een levensgrote galg, een pop en een in het oog springende slogan. Dat waren de ingrediënten waarmee zeven studenten van de Katholieke Hogeschool Leuven hun bedrijfje, 7way Communications, in de schijnwerpers wilden zetten.


Het moet een zicht geweest zijn, gisteren op het industrieterrein van Haasrode. De actie vond plaats vlakbij een broodjeszaak waar het Leuvense bedrijfsleven regelmatig luncht. “We hebben veel flyers kunnen uitdelen en de meeste mensen waren positief”, zegt Gerrit Reniers van 7way Communications. “Eén bedrijf heeft ons gemaild dat ze niet konden lachen met de boodschap, maar daarbij bleef het.” 7way Communications maakt deel uit van een alternatief stageproject van het departement Economisch Hoger Onderwijs van de KH Leuven en mikt vooral op kleine bedrijven in de wellnesssector en de horeca.

(CS)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente verkozen tot beste Junior Champagne Sommelier

Op de voorbije Horeca Expo in Gent won studente Kato Van Dijck de prijs van beste Junior Champagne Sommelier. [...]

13/04/2023

Hogeschool Gent lanceert AI-opleiding voor marketeers

Sinds januari biedt het Opleidingscentrum Marketing van Hogeschool Gent een nieuwe opleiding aan over [...]

10/04/2023

Deze vier filmstudenten krijgen een VAF Wildcard

Op het voorbije Kortfilmfestival Leuven zijn door het Vlaams Audiovisueel Fonds voor de 18de keer de [...]

05/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84