Image
03/05/2010

Kortrijkse studenten verstoppen geit

Gisteren organiseerden drie studenten eventmanagement van het KATHO een grote fotozoektocht in Kortrijk. De Oxfamgeit, mascotte van de cadeautjescollectie Oxfam Pakt Uit, speelde daarin de hoofdrol.

 


Maarten Degryse, Miet Vanhoucke en Ilse Vanhoorne lieten alle kandidaten de geit zoeken aan de hand van foto's. De actie op zich ging natuurlijk niet om de geit, maar om publiciteit voor Oxfam. Ze zetten een week voor Moederdag de originele cadeauformule 'Oxfam Pakt uit' nog eens extra in de kijker en probeerden zo de projecten van Oxfam-Solidariteit, haar partners en het Zuiden te steunen. Een mooi initiatief weliswaar!

 
(CS)

 


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Online jongerenprofiel geeft zicht op eigen kindertijd

Veel jongeren die op jonge leeftijd in contact komen met hulpverlening, hebben op latere leeftijd moeite [...]

26/05/2022

Jongeren praten onderling vaak over geld

Meer dan de helft van de jongeren van 18 tot 24 jaar (54%) praat minstens maandelijks met vrienden over [...]

25/05/2022

Kunststudente publiceert boek dat licht geeft in het donker

Margo Van Onderbergen, studente Beeldende Kunsten/Grafisch Ontwerp aan Sint Lucas Antwerpen, moest net [...]

24/05/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84