Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Moeder Theepot: "Op 21 maart vieren we de koning van de Maya's"

In de rubriek 'Studentenclubs' stellen we elke editie van het GUIDO Magazine een studentenclub [...]

05/07/2020

Nicky Vandeghinste (26) verkozen tot 'Student van het jaar'

De 26-jarige Nicky Vandeghinste is verkozen tot Student van het jaar. Dat maakte de Genste studentenraad [...]

01/07/2020

Docenten op non-actief na discriminerende uitspraken

De Erasmushogeschool van Brussel heeft drie docenten op non-actief gezet, nadat ze denigrerende en discriminerende [...]

09/06/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84