Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Seks doet je beter presteren op je examens

Wie tijdens de blok niet zeker is van zijn stuk, belt best zijn wederhelft even op voor een beetje ontspanning. [...]

13/01/2020

Dutten voor je examen is beter dan alles op het eind erin proppen

Wil je op het laatste momentje nog alle leerstof erin proppen voor je examen? Vergeet het, dutten is [...]

11/01/2020

Geen zin om te studeren? Fok de blok en 'press the button' voor random entertainment

Last van uitstelgedrag bij het blokken? Zin om eerst iets anders te doen, éénder wat? [...]

10/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84