Image
23/07/2010

Onderbroekjes moeten verdwijnen

In 2008 werd een reclame van Sloggi verkozen tot meest vrouwonvriendelijke reclame en ook nu komt de ondergoedgigant in opspraak.

 

Na verschillende klachtbrieven oordeelde de Belgische reclamewaakhond JEP dat de sexy billboards, waarop gele, groene, witte en bolletjesonderbroeken staan afgebeeld – met een knipoog naar de Tour de France – uit het straatbeeld moeten verdwijnen. De afbeelding zou onfatsoenlijk en dubbelzinnig zijn en afbreuk doen aan de menselijke waardigheid van de vrouw.

 
(SVR)

  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

McDonald's Antwerpen organiseert eerste McCantus

#McStudentenclub lanceerde een tijdje geleden het Facebookevenement ‘Ik ga naar de McCantus’ [...]

11/02/2020

We spelen een spel vanavond: Drinkopoly!

Wat je precies nodig hebt om Drinkopoly te spelen? Shotglaasjes, een spelbord, een boek kaarten met [...]

28/01/2020

Op verrassingstrip naar LISSABON

Een verrassingstrip boeken met Srprs.me is nog net iets avontuurlijker wanneer de Polar Vortex ijskoude [...]

27/01/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84